torsdag 16 september 2010

Next big thing?

Kommer detta att vara nästa stora för mig, stå i bakgrunden men ändå i centrum som speaker?

Jag har varit i kontakt med CX-cupen om en totallösning på speakersidan i cupen. De gillade idén att han en och samma speaker på alla tävlingar, så att denne är maximalt insatt i åkarna och det runtomkring. Nu vågar jag faktiskt tro att jag är det ändå även att jag inte är med som speaker. Men det är bara min tävlingsskalle som pratar...

Tyvärr fanns det inga medel detta år att finansiera en totalspeaker i CX-cupen 2010-2011. Men CX-cupen rekommenderar mig som speaker till alla arrangörer i cupen. Sedan är det upp till varje deltävling att välja, och även kontakta mig. Så vill ni ha mig på "er" tävling kontakta gärna mig så snart som möjligt.

De deltävlingar som jag hittills är bokad på som speaker är:
23 oktober. Lidköping
24 oktober. Lidköping
13 november. SM i Kumla

Blir det fler? Cup-premiären här i Falun har jag för avsikt att själv vara med på. Det är ju hemmaplan och allt, samt att jag redan är ban-ansvarig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar