måndag 25 oktober 2010

Snabbmat, mat man blir snabb av


Här är mitt matintag under helgen.

Lördag
05:15 En macka med salami och en banan plus juice
07:30 En hemmalagad pizzaslize
12:30 En festivalburgare (90g dressing, ketchup och rostad lök) på tävlingen
17:00 Tre koppar Ört Te, två bananer och ett halvt ballerinapaket
17:25 En kopp Pumpenkaffe
19:00 Överprisad Pizza med musselskal i... två glas vatten
21:30 Resten av ballerinapaketet

Söndag
08:30 Två vita frallor med marmelad och ost, en mörk fralla med salami och en fröfralla med två ägghalvor och kaviar. Plus två koppar kaffe för att vakna och 4 glas juice
11:15 En kopp kaffe
12:15 En festivalburgare
15.45 En festis
16:49 Maxburgare med mozzarella och pepperoni + grönsallad och chilli cheese (friterade ostbollar m chilli) samt äppeljuice.
20:00 Skrovmål, Kebab i pitabröd med pommes till och cola.

Blir jag inte snabb av det här så vet jag inte.

3 kommentarer:

  1. Såg ut att vara en meny för tunnisar fram till söndag 16:49 om det inte vore för festivalburgaren.. Antar att panget sitter i 90g dressing om dagen.. Snabb är du alltid ett tag i alla fall

    /Darvell

    SvaraRadera
  2. Det där med snabb snabbmat har ju jag lärt dig i helgen ;)

    SvaraRadera
  3. Davva: Mmm jag börjar bli en riktigt tunnis, men det blir man också snabb av har jag hört?

    Adam: Jag lär mig av den bäste

    SvaraRadera