onsdag 13 oktober 2010

Orka!

Är nyss hemkommen från Velodromen. Har jobbat morgonpasset där idag och styrde lite fina herrar på banan. Eller de styrde och jag höll tiden, men det var fint i alla fall... Eller de var fina... Hur som jag hade trevligt och lyssnade enbart på min fina rockmusik; Breaking Benjamin, Volbeat, Backyard Babies, Raubtier, Corroded och många fler finingar.

När jag skulle styrketräna efter passet vid 9 så tog det dock slut. Den hårda gårdagen med mycket instruktörs-göra och många hårda varv runt velodromen plus min tidiga morgon (upp vid 6) gjorde att jag bara orkade med en magövning. Sen gav jag upp och åkte hem. Jag lämnade skrotlyftandet till frukostflingan Darvell istället.

På vägen hem passade jag på att boka in en klipptid på 90° till i morgon så att jag blir så där sexigt fin som bara jag kan bli. Och så stannade jag till på Tv4s redaktion och informerade dem om träningen idag, banbyggandet på fredag och tävlingen på lördag. De hade bara tid på fredag så vi får se om jag får skruda på mig lite finkläder och visa hur det går till.

Nu ska jag limma lite finhjul till crossen tror jag.

Vi syns väl idag på genrepet inför helgens drabbning på Lugnet? Klockan 17.00 samlas vi och hårdkör banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar