onsdag 27 oktober 2010

Mycket händer och tiden försvinner i ett naffs

Har haft fullt upp med möten och jobb sedan sist, och en hel del sovande =)

Var uppe på Lugnet och jobbade idag med äventyr. Det var blåsigt, regningt och kallt. Då dök det upp några dårar och skulle cykla... Ja jag säger då det. Själv så cyklade jag järnet på velodromen under mitt andra jobbpass för dagen istället. Varmt och skönt, men allt har sin charm. Cross är buskul och jag hade tänkt att köra superklassen i Stockholm nu på lördag men jobb på Velodromen kom i vägen och jag prioriterar jobb nu. Så det blir innecykling för min del i helgen. Hoppas ni som crossar Stockholm gör det ordentligt så de vet vad det är som gäller.

Mycket annat roligt och spännande har hänt också, men det tar vi någon annan gång för nu väntar sängen och en avslappnande film med mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar