tisdag 19 oktober 2010

Fyra bullar, en kaffe och lite kola

Känner mig lite lätt bakis idag efter helgen och gårdagens eskapader. Vaknade dessutom klockan 8 och gjorde mig i ordning för en crossdistanstur med Team Kalas och Håkan Löfström. Turen för min del blev bara 2 timmar då jag var tvungen att ha ett jobbmöte med Lugnets Äventyr vid 11. Lite mer jobb blev bokat, men inte överdrivet mycket. En gång i veckan typ. Bättre än inget.

Efter träning och möte så åkte jag hem och lastade in två bullar för att överleva duschen. Sedan blev det lunch. Jag hade en craving efter pannkakor men vi hade ingen sylt och för lite ägg så det fick bli gulasch från igår. Vilket var mycket mummsigt i och för sig. Men sen fick jag bota matkoman med starkt kaffe och två bullar till.

Sedan började jag jobba med "EP"; Experimental Prototype, vilket jag fortfarande sitter och pillar med. Undertiden så har jag blivit matad med lite 4minuters-kola av mitt hjärta. Så sockernivån är fortfarande jämt hög.

Det får bli pannkakor i kväll tror jag.

I morgon väntar Gym på Sportlife klockan 10.00 och CrossTräningsTävling vid 17.00 på Lugnet. Syns vi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar