onsdag 4 juli 2012

Här var det tomt

Var förbi Sportson i Kalmar idag. De har gått i konkurs och sålde ut allt, och då menar jag allt. Från dörrmattor till hela verktygsväggar.
Själv så lade jag ett bud på kitt från Scott med ett par skärmar, ett stöd och en pakethållare. Perfekt för min silverpil som ska få en barnsadel monterad.

Allt såldes nämligen på auktion innan, dock så såg jag att allt inte såldes på auktionen. Så jag hade en svag förhoppning att kunna fynda lite till på plats. När jag kom dit en timme innan stängning så visade det sig att jag inte var den enda som tänkt så. Då det var ganska tomt. Och personalen var så vresig och vrång när jag frågade om de hade mer att sälja. "Nää allt är nog sålt". Nog sålt? Och så såg jag att de visade lite hjälmar och handskar för andra kunder. Kanske en av anledningarna till KK? Eller så var de bara sura och ledsna idag då det inte kan vara kul med KK.

Men jag undrar ändå hur de kunde lyckas gå i KK nu när cykel bara blir större och större.

Hur som så passade jag även på att ta med familjen in till Kalmar för lite storhandling på City Gross. Snart är det semester så matlagningsinspirationen är på topp. Så det blev några kassar, och glass såklart. Träningsinspirationen är det sämre med dock. Men det ska ju bli bättre på semestern, hoppas att vi kan få upp en träningsvana som jag kan hålla sen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar