fredag 6 juli 2012

Då var den här

Men vad ska jag göra med den? Jag pratar alltså om semestern. Gick från jobbet idag 17:18. Det är som vanligt massa uppgifter som bara dyker upp i sista minuten. Men vissa saker får helt enkelt ligga under de tre veckor jag är ledig.

Vissa saker kan inte ligga och jag har bland annat konterat fakturor till ett totalt värde av 1 138 450 kr +moms, och det var inte svårare än gjort än att jag klarade det på 2 timmar. Det är lätt att göra av med pengar om än lätt nervöst när det handlar om dessa summor.

Men nu väntar alltså tre veckors kvalitetstid med familjen. Varav en vecka blir i Göteborg på MTBSM (22-25juli) och hos Jennys släktingar. Resten blir vi nog hemma i Mönsterås men med en hel del utflykter. Jag lär ju visa dem Östkustens pärlor. Egon lär nog älska Ölands djurpark tror jag.

Innan jag lämnade jobbet idag passade jag på att lämna en mer personlig semesterhänvisning på min dörr. Så att de som är kvar kan ha något att titta på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar