tisdag 23 juli 2013

Mycket nu: Inför Engelbrektsturen, MTB-TT @ Tapetsering

Satt uppe till klockan ett igår och gjorde en artikel inför Engelbrektsloppet. Läs här:
http://www.langlopup.s/nfoengelbrektsturen__300
Vilken egentligen skulle varit klar för några dagar sedan, men XCSM +ANNAT kom i vägen. Men nu är den där i alla fall.

Fick även komma ut och lufta mig på MTB-TT banan och satte min första tid på 41 minuter 42 sekunder. Tyvärr fick jag en punktering med 3-4km kvar att köra av de totalt 13.69km som jag mätte upp banan till med min Bryton GPS. Loggade även de två varven med Strava. Så jag kan göra ett segment av det och logga lite tider där också, och inte bara på Ålems CKs interna tävlingslista.

Återkommer med ett längre och mer detaljerat inlägg om TTn ikväll. Nu ska jag tapetsera vidare i vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar