måndag 29 juli 2013

Åter till vardagen, kaoz, slött och nytt mål!

Då har jag avvekat första arbetsdagen efter semestern. En sån där härlig måndag från 07:30-18:00... Fast jag fuskade faktiskt och stämplade ut 17:00. Inte så farligt då jag ändå fortsatt har plus på flexkontot. Kan vara ganska skönt en vecka som denna när det går lite extra långsamt på kontoret. Inte för att jag är långsam utan mest för att de flesta andra fortsatt har semester. Så jag hinner nog lägga in alla träningar och arrangemang i våra fyra sporthallar och fyra gymnastikhallars säsongsschema. Nästa år funderar jag dock på att ta semester i mitten av juli till mitten augusti. Då kanske jag hinner med både hallschemat och allt det där andra kaozet som var innan årets semester.

Egon är hemma denna vecka också och har tajmat in det med värsta härliga 2årstrotsen. Kan bli svårt för mig att komma ut på cykling med andra ord. Kanske får bli lite löpning istället. Ja den som lever får se.

Har ett nytt mål med bloggen, att satsa lite mer på kvantitet. 1-2 inlägg om dagen. Kan det vara något för er läsare? Mindre mastodonttext men lite oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar