lördag 19 februari 2011

Allmänt bitter

Jag är trött på den här jävla vintern nu. Då jag cyklade till Velodromen idag för att jobba så var det -26,5C... Jag kom 500m innan hela cykeln förfrös och jag var tvungen att cykla i utförsbackarna för att inte stanna. Som om det inte skulle vara nog så hade jag minst femtioelva lager kläder på mig. Kände mig som en orörlig Michelingubbe. Jag är trött på kylan nu.

Tur att jag kan cykla, på riktigt, inomhus 24/7 på Velodromen. Men jag saknar terrängen och skogen nu. Fast jag kan ju vänta lite då 29an dröjer lite.

Väntar ni på lördagsfilmen? Ja den kommer, har varit på jobbet hela dagen så snart när jag kommit hem får ni lördagsfilmen. Ladda chipspåsen!

2 kommentarer:

  1. Skojar du eller! längtar mer än nånsin, har en Specialized epic evo r 29 på gång så jag ser fram emot denna säsong. Inget dumt val med Niner air, ser ut som en vinnar cykel.

    SvaraRadera