fredag 4 februari 2011

Vinterpasspremiär

Har jobbat 11 timmar idag och tänkte fira det med att dra ut på skoterspårssafari med min cross i morgon. Första långa passet utomhus i vinter för min del. Spännande. Tänkte kolla om det är någon på posten vid kl 10.00 som är sugen på det samma. Jag plockar med min kamera också så att ni kan få se hur det gick för mig, eller oss.

Nu lite bilder från idag. Adam Seen och jag var till Rättviksbacken och hade ett Airboard event för ett par kunder. De hade skit kul och var grymt nöjda. Vilket vi var också då vi passade på att köra en duell nedför på slutet. Det hade snöat hela tiden så det var rejält med puder (ca 1 dm) och då går det både fort och man kan svänga bra. Här nedan är jag tuff på väg upp mot duell:
Och här nedan är jag, inte lika tuff, efter duellen... Som ni kan se slutade den med ett rejält närbesök av snön. Som tur var besökte vi båda lössnön och tokgarvade. Adam åkte med huvudet först med mig släpandes efter också med huvudet fullt av snö då jag på något sätt åkte baklänges med airboarden som tryckte in snö i ansiktet på mig. Underbart barnsligt och roligt.

Nu ska jag återgå till lite kvalitetstid med mina två hjärtan, Jenny och lillen i magen som sparkar så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar