torsdag 17 februari 2011

Tänkte bara säga...

... Att jag har tränat idag. 2x15minuter blev resultatet och det sved hyffsat i benen. Men jag bör nog börja använda min pulsklocka nu snart. Har ingen aning om vilken nivå jag ligger på eller bör ligga på. Känslan var god dock, det sved och var drygt hela tiden, så jag inbillar mig att jag träffade rätt bra strax under tröskeln. Kändes som en klassisk 15 i alla fall.

Det blir mer cykla till helgen då jag är uppbokad hela lördagen, då bland annat Ramnäs CK och Cykloteket RT kommer för att köra grundkurs. Sen får vi se om det blir något åka av för min del på söndagens pass som Johan håller i. I morgon är det dock jag som håller alla pass, så då blir det ingen cykling för min del. Bara skrikning.

3 kommentarer:

  1. Är det inte lite vinterpäls på benen jag skådar?;-)

    SvaraRadera
  2. Sköönt, å jag som trode jag var ensam om det i stan.

    SvaraRadera