torsdag 10 mars 2011

Frukosten börjar ta slut...

Har idag sovmorgon och lite halvledigt. Ska svara på lite mail bara men annars är det lugnt. Inte som igår då jag cyklade till jobbet 06.15 för att öppna upp Velodromen för morgon träning.

De dagarna jag öppnar Velodromen så äter jag en frukost bestående av en slät kopp kaffe när jag kommer dit. Sedan dröjer det oftast till runt 9-10 innan jag äter en riktigt frukost. Det är ganska skönt faktiskt. Men igår så missade jag sedan ett mellanmål innan kvällens träningspass och blev helt förstörd. Små måltider utspritt över dagen, helst med kaffe är min melodi nu verkar det som. Jag kan ju inte riktigt äta som förr, då blir jag alldeles för fet.

Appropå fet, ikväll ska jag träna igen. Passar på då det inte är jag som håller i passen på Velodromen. Ikväll kan man om man vill, cykla ända från 17.30 till 21.00. Men då lär man ställa upp på Dala Cupen också, som går mellan 19-20. Det är "kilon" som ska köras idag, alltså 1000m eller 1km. Kärt barn har många namn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar