onsdag 21 mars 2012

Upptagen till max

Det känns som att det enda jag gör är att vakna, gå till jobbet, jobba över, komma hem sent, somna och så om igen. Det har nämligen varit kvällsmöten måndag, tisdag och idag. Och då jobbar vi även normala tider dagtid. Jag säger vi för att det är fortfarande inhoppade/förre föreningskonsulenten som är med tillsammans med mig och kör "intro". Det är många olika arbetsuppgifter och nästintill omöjligt att lista exakt vad de är. Så det är mycket som kommer upp under dagarna och även sjukt många system, koder, program osv. Detta då jag har hand om alla bokningar för föreningar och privatpersoner i sporthallar samt hyresavtal för föreningar. På detta är det även faktureringar på de anläggningar kommunen äger (idrottsplatser, hallar osv) och då kommer budget, konteringar och allt sånt ekonomiskt.
Ja det var väl 20% av min tjänst och då överdriver jag inte.

Men nu är kvällsmötena över för denna veckan så jag kan gå hem vid normala 16.00 (18 på måndagar och 15 på fredagar) istället för 20.30-21.00 som det blivit de senaste dagarna. Fast det är klart lite övertid lär det nog bli ändå.

Så nu vet ni varför denna bloggtorka uppstått. Det blir nog bättring när jag kommit in i det mer.

1 kommentar:

  1. "Äta-Jobba-Sova-Dö.... Jag går och fiskar!.." lalalala

    SvaraRadera