söndag 4 mars 2012

Ett trevligt avslut

Igår var jag ut och käkade middag med Stefan Määttä, Christian Teledahl och Markus Johansson på Bishops. Det var menat att vi skulle vara 6st till men tyvärr ställde sjukdom, ryggskott och en viss dödströtthet till det för dem. Ni var saknade men vi hade det trevligt ändå.

Kändes rätt skönt och roligt att kunna komma ut lite och ta lite avsked till Falun. Men tråkigt också. Kommer att sakna alla er vänner här uppe.

Jag fick i alla fall avsluta i Belgisk stil med Moules Frites (musslor, pommes och majo) samt en rad Belgiska öl. Till maten fick det bli en frisk Hoegaarden. Som även visade sig innehålla servitrisens ställskruv till sin klocka. Jag Höjde glaset för en skål och där på botten låg det en pigg. Blev en ny öl såklart och kompensation i form av rabatt på nästa öl (fick inte vara gratis pga alkohollagen). Samt en massa skratt också. Men ibland undrar jag om jag inte är för snäll vid sådana här händelser. Skulle jag begärt mer än en ny frisk öl och rabatt på nästa?

Hur som så var kvällen lyckad och väldigt uppskattad från min sida. Och jag kommer upp på besök och väntar mig då fler kvällar som denna, deal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar