onsdag 7 mars 2012

Till Salu!




I och med min flytt till Småland så kan jag inte längre ha kvar denna pärla. En eller två turer per år räcker liksom inte som motivering till att låta den damma. Allt på min Canyon V-Drome är nytt från det datum jag fått det (Cykel + Miche Pistardhjulset 10/4 2011, Reynolds SDV 63mm hjulpar 31/8 2011) och jag har inte använt cykeln så värst mycket. Den har gått på några kurser och någon träning i veckan på sin höjd. Alltså bara lätt inkörd och ALDRIG vurpad. I priset ingår cykel, dubbla hjulpar (Miche + Reynolds) Två framdrev (52T & 48T) samt ett 16T drev på varje hjulpar.
Storlek Medium och jag är 176cm lång.

INTRESSERAD? 
Kontakta mig för pris, skicka mail på: oscar@oscarekstam.com och slå en signal på 076-184 02 74






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar