tisdag 6 mars 2012

Tiden flyger

Om mindre än en vecka sitter jag i Småland... Känns lite mer verkligt nu men ändå väldigt lågt borta och surealistiskt. Det har inte riktigt landat men jag antar att det är så när hjärnverksamheten ligger på annat. För dagarna flyger verkligen iväg tillsammans med Egon.

Idag har han hjälpt mig att tvätta fönster och sedan så har vi myst lite i soffan. Vilket är extremt ovanligt när det kommer till Egon. Han vill upptäcka allt och helst springande nu när han förstått att det går att komma fram snabbare. Ok han springer inte riktigt utan mer studdsar fram.

Vi var på fikabesök i Velodromen idag också. Jag var tvungen att sätta upp en säljes lapp för min Canyon Vdrome som jag är tvungen att sälja nu när jag flyttar (intresserad av att köpa? skicka ett mail). Sorgset att inte ha tid att använda den på riktigt mer. Men jag fick en fin Cappuccino av Johan så jag mådde lite bättre. Och så blev Egon överlycklig som vanligt över att ha stora ytor att springa på. Så det slutade bra i alla fall. I morgon ska vi på road trip.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar