lördag 24 mars 2012

Dagens 3ning +ANNAT

Vaknade upp efter 9timmars härlig sömn klockan 9 och var full av energi. Så jag bytte till sommarhjul på bilen och tvättade alla fälgar, då bilfirman slarvat.. Big surprice.

Sen blev det lite mathandling, och lite fika slank ned i kassen också. Så det blev en balja kaffe och kaka på farstukvisten i den strålande solen.

Vilket ledde till att jag bara var tvungen att ge mig ut på cykeln. Hade ett litet dilemma om vilken cykel jag skulle välja, men det slutade i att jag tog MTBn. Vilket visade sig vara ett lyckat val. Det var Torrt och fint i skogen och solen värmde fint i skogen som gav lä från vinden. Naturliga intervaller när de är som bäst.

Tid: 60min
Pulsdata: 163/185

Efter passet slängde jag upp cykeln i meckstället och kylde mig med en Hieneken. Satt så bra att jag tvättade crossen av bara farten.

Bilder som vanligt:

3 kommentarer:

  1. En upp-och-ner vänd båt? Så gör den väl inge nytta..

    SvaraRadera
  2. In Sweden we call it "nödraket".

    Roliga bilder !

    Mvh Peter

    SvaraRadera