söndag 27 januari 2013

Veckans katastrof

Började ju veckan så bra med en härlig löptur ute med lite blandade styrkeövningar som bonus. Tisdagen var planerad vila och de gjorde jag också. Onsdagen, min födelsedag, hade jag tänkt träna på men det blev en hel del jobb so m kom i vägen. Men torsdagen var en bra reservdag... Trodde jag... Det blev VAB istället och siktet ställdes på fredagen och helgen. Och så kom förkylningen som ett brev på posten. Det blir inte alltid som man planerar...

Nästa veckas träning kommer således bestå i rodelträning tills förkylningen lämnat min kropp. Typiskt.

Jag hade i alla fall ett gott firande av min födelsedag idag. Spenderade hela eftermiddagen igår med att tillverka en smörgåstårta för 15-20pers. Och idag åts den plus en päronkaka och en kladdkaka upp med god aptit. Tack för det trevliga sällskapet!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar