onsdag 9 januari 2013

Det ljusnar på horisonten

Ni har väl inte missat att följa mig på Instagram? Då följer ni mig än mer i min strålande vardag.
Förkylningen har nu gått in i sitt drygaste stadie; nysattacker, muskelvärk, sprängande huvudvärk och rinnsnuva... Som bonus kittlar det gott i hela "systemet" = näsa, öron och hals. Detta borde väl ändå innebära att förkylningen snart är över? Jag väljer att tro på det i alla fall.

Ang min kommande träning så har jag nu valt att förlägga två av tre träningsdagar till gymmet och håller som bäst på att planera upp ett styrketräningsprogram för mig. Tänkte delge det här på bloggen också så småningom. Fick även en bra input från Sara om att jag varje söndag skall presentera nästa veckas träningsschema, ex. Måndag 1h styrketräning fokus rörlighet, Onsdag 2h styrketräning fokus muskelstyrka, Lördag 1h intervall-löpning med barnvagn.
Sedan kommer jag även att posta min startvikt och varje vecka på ex. fredagar visa veckans vikt.

Är det något mer ni läsare vill veta om min träning så kom gärna med frågor och kommentarer.

Nu väntar ett Sons of Anarchy-maraton igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar