fredag 6 september 2013

Det kom TVÅ paket! Blev däckad


Lagom till morgondagens "Sista turen" på Öland så damp det ned två gigantiska kartonger hemma. En del av höstens material som jag beställt från EnergySport


En grym assosjacka som funkar lika bra på kalla sommardagar som bister vinter strax under nollan. Kommer bli kanon till hösten men på morgondagens 10milatur behövs den knappast då vi väntar oss mäktiga 21grader. Fick även två par kortbyxor som är så fint nedpackade med tvättmedel och byxfett till. Det senare kan dock vara skönt att ha på i morgon då vi väntar oss att vara ute va sex timmar. Det kommer bli en mäktig tur som vanligt. Mina nya Vredestein Black Panther Xtreme 29" hinner jag dock inte få på så fullt så mäktigt blir det inte.

Lastar upp en hel hög med bilder här på bloggen efter turen. Tar nämligen med mig min nya kamera på turen. Det kommer upp en del på mitt instagramflöde i morgon också så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar