söndag 8 september 2013

Sista turen 2013 i bilder

Jag vet inte om jag är lat eller om det är det faktum att Jenny redan gått och lagt sig och jag har möjlighet att se en skräckfilm för första gången sedan vi träffades (typ). Hur som så får ni njuta av min Ölandstur eller "sista turen" helt i bilder. Fast det är klart alla 133 st bilder berättar en historia i sig själva och behöver förhoppningsvis ingen vidare presentation.

Alla bilder är fria att använda för eget bruk, speciellt alla egobilder på mig själv...
Skulle ni vilja ha en egobild själva och tapetsera väggen med så är det bara att slänga iväg ett mail med filnamnet på bilden till min mail.

ALLA bilder hittar ni genom denna länk som tar er till mitt G+ album för Sista turen 2013.
Nedan är bara ett axplock av några av alla härliga bilder.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar