torsdag 5 september 2013

Fullt ställ idag!

Bokningssystemet för alla sport- och gymnastikhallar samt konstgräsplanen i Mönsterås kommun har legat nere i snart tre veckor nu. Och då blir det lite tjocka dagar och brandsläckning för mig då det är jag som är ansvarig för hall- och planuthyrningarna. Känns som att september månad kommer vara en tung månad på jobbet. Så det är tur att det är bra väder och att jag har en hel del cykling inplanerat. Det underlättar alltid mitt sinne. Ta gårdagens fina tur till exempel. Mådde som en kung när jag hade fått ta i lite och rensat skallen med lite sköna hällrides och grusvägssmaskande.

Efter jobbet idag fick jag också något annat att tänka på. Min kusin Ellen fyllde år så vi var inbjudna på lite kvällsfika och det var lika trevlig som vanligt. Kul att Egon är så social nu också och man slipper att oroa sig för att han ska riva hela stället dessutom.

Nu när vi varit hemma ett tag så tog jag tag i att ladda upp mina bilder från Bockstensturen på Sweden Mountainbikes facebooksida också. Men jag blev riktigt besviken på kvalitén på bilderna. För er som vill se bilderna i lite bättre kvalité så passade jag även på att lägga upp dem på mitt G+ konto. Länk till det albumet finns i facebookalbumet.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar