måndag 2 september 2013

Dagens livstecken


Det är inte alls farligt efter helgens 95 härliga kilometer i Varbergs bokskogar. Tycker snarare att jag är piggare än vanligt. Detta trots att jag gick och lade mig klockan ett igår kväll och vaknade halv 7 idag. Men jag antar att tröttheten kommer ikapp som den vanligtvis gör. Kroppen är inte ömmare än vanligt och ryggen är hyfsat fräsch. Det senare tackar jag den gratis massage man fick efter målgång på BST. Verkligen en lyx som fler lopp skulle kunna ta efter.

Anledningen till att jag inte kom i säng förrän klockan ett igår var att jag författade en rapport från Bockstensturen till swedenmountainbike.se. Den blev inte lika utförlig som den förra rapporten men det beror mest på min svårighet att följa loppet objektivt denna gång. Hoppas att den gillas ändå.
Nästa artikel som kommer upp på sidan för Mitsubishi MTB Challenge är den om min resa under Bockstensturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar