fredag 15 april 2011

Dagen helt upptagen


Gick upp idag vid kvart över sex och drog till Velodromen för morgonpasset. Efter det har dagen rulla på i 110 och det är först nu jag kan andas. Men det har varit en otroligt givande dag. Har haft ett väldigt positivt möte som kommer ge mig än mer jobb med det jag älskar. Och sedan har jag även hunnit med att vara med till barnmorskan, där vi som vanligt fick lyssna till vår sons hjärtslag. Lika mysigt och underbart som alltid.

Efter det fick jag träffa min trevliga chef Mr Mattias Hellöre himself. Vi tog en snabb kaffe och bytte varor, jag fick 29" däck och kedja han fick ett UV-filter. Sedan uträttade vi lite ärenden.

Jag avslutade sedan jobbdagen på Velodromen igen med träning, möte och utskrift av påskens öppettider (bild).

Nu ligger jag och mina hjärtan i soffan och tittar på Så Ska Det Låta. Till det avnjöt jag min grymma chili con carne och ett glas rött.

I morgon är det full gas igen på Velodromen med träning 9 -12 och grundkurs 11 - 15, som Adam Steen kommer att gästa. Äntligen ska han lära sig cykla.

Trevligt fortsatt fredagsmys!

2 kommentarer:

  1. Bra. Färgutskrift är onödigt och dyrt.

    SvaraRadera
  2. Svartvitt är det nya vet du väl? Se bara på mitt monster från Canyon.

    SvaraRadera