onsdag 20 april 2011

Specialized concept store STHLM

Jag fick en inbjudan till att vara med på invigningen, men kunde tyvärr inte vara där. Jag fick även en inbjudan till att jobba i butiken för ett tag sedan, men jag avböjde... Tro nu inte att jag är en "banger" det är helt enkelt för mycket som händer för mig, positivt, här i Falun. Men tro mig att jag skulle antagit båda erbjudandena direkt om det var lite stiltje här hemma. För er som är som mig och missade eller avböjde inbjudan så misströsta ej. Här kan ni se en video från gårdagens inbjudan:



Riktigt fräsch butik det där. Och när jag är i Stockholm så kommer jag definitivt ta vägen förbi. Nästan enbart för att allt är så snyggt men mest för att testa en Specialized 29er. För ja de har democyklar upp över öronen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar