tisdag 26 april 2011

TräningsTävling i morgon klockan 17.00 någon?

Vi siktar från och med i morgon på att ha varje onsdag vigd till Jungfrubergets TT och det vid kl 17.00.
Vi samlas som vanligt vid första gångbron över Lugnetleden (om man kommer från Brandstationen/Varpan). Sedan rullar vi banan och rejsar.

Ställningen just nu är:

Killar:
1. Martin Eriksson 3p
2. Robert Österling 2p
3. @Christer Claar 1p

Men man kan vara med utanför tävlan om man bara vill få teknikträningen och lära sig en grym bana.

Vad säger ni? Syns vi i morgon?

Följ med mer på Facebook-gruppen: Jungfrubergets TräningsTävlingsserie

1 kommentar:

  1. Jag tror inte jag kommer. Fast jag är sugen. Dessutom hade jag nog inte tänkt blogga igen. Men kul att du upptäckte mitt test, man vet ju aldrig när comebacken kommer ;)

    SvaraRadera