söndag 17 april 2011

Film från dagens TräningsTävling på Punkaberget


Tog crossen till Jungfruberget idag, ja Ninern har ännu inte kommit... Med mig hade jag även min nya Nikon D3100. Jag testade videofunktionen med 18-55mm objektivet på. Det var lite skakigt först och rätt svårt att få det stabilt då jag även körde utan auto fokus. Jag pillade alltså med manuell fokus hela tiden för att få som jag ville, samt för att slippa störningar i ljudet av fokus motorn. Filmen finns i HD-kvalitet på Vimeo...

Vad tycker ni om filmen? Och dyker ni upp nästa helg och stressar lite runt berget? Jag kommer dit med kameran igen och filmar nämligen. Passar fredag eller måndag bäst för träningstävling? Det är ju XC-cup lördag till söndag. Eller orkar ni inte köra både XC-cup och TräningsTävling?
Ge ert bidrag på Facebookgruppen; Jungfrubergets TräningsTävling.

2 kommentarer:

  1. Grymt Oscar! Vissa saker fick du till riktigt snyggt tycker jag! I början var de väl lite så där men sen blev det riktigt snyggt! När kommer du till STHLM och filmar?

    SvaraRadera
  2. Tack Pumpen!
    Ja det blev bättre och bättre ju mer jag vande mig :) på måndag ska jag filma där igen. Filma i Sthlm... Hmmm... Ja det vet jag faktiskt inte om jag har tid med :) blir väl på crossen i kungsan eller Lida Loop om jag har tur :)

    SvaraRadera