tisdag 28 maj 2013

Mer jobb och Energysport-Ambassadör uppdatering!

Gör en hel del jobb åt Sweden Mountainbike, mer känt som Mitsubishi MTB Challenge som ni inte märker av. Lasse Strand som håller i Sweden Mountainbike och långloppscupen är ute och cyklar. Han bad mig om hjälp att hålla ställningarna medan han var borta och det betyder att jag sitter och svarar på mail från arrangörer, uppdaterar Mitsubishi MTB Challenges hemsida och även facebook. Tänkte kolla med er hur ni upplever flödet från nyss nämnda sidor.
Fungerar det? Gillar ni mina inlägg? Saknar ni något?
Jag ställer frågan här då det känns lite mer personligare, men ni får gärna önska mer och diskutera mer i Sweden Mountainbikes facebook sida också om det är så.

Jag har även pillat till en liten logo här till höger där märkena som jag kör med från Energysport är representerade. Så nu ser ni mer tydligt vad jag är ute och "representerar". Har ni frågor om dessa produkter eller något helt annat är ni givetvis välkomna att fråga på. Det går även att skicka mail till mig om ni inte känner för att lägga en kommentar här på bloggen.

Nu är det sen länge dags för sängen för i morgon är det sista jobbdagen denna vecka, sedan sticker jag till Falun för att träffa vänner, vara på SOG2013 och "speakra" på Nya Långa Lugnet. Hoppas vi syns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar