tisdag 7 april 2009

Ny funktion

Hej alla kära läsare!

Jag testar en ny funktion till mina inlägg. Under alla inlägg går det nu att klicka i om just inlägget var; Kul, Intressant, Ointressant, eller om du/ni vill ha Mer Info om ämnet.
Låter detta som en bra funktion eller fyller det ingen funktion? Kanske skulle man kunna välja en annan åsikt om inlägget istället för de fyra som nu finns. Vad skulle det kunna vara i så fall?

Och som tidigare går det fortfarande att följa min blogg enkelt via Google friend connect vilket betyder att om ni har ett sådant konto eller om ni också har en blogg. Så kan ni se direkt om jag har uppdaterat bloggen. Har ni egen blogg ser ni mina uppdateringar när ni loggar in. Det blir alltså lättare att följa min framfart.

1 kommentar:

  1. Reaktionerna kan man väl skriva som kommentar eller? Lite som en poll annars, kan fungera om folk är seriösa och använder de.

    SvaraRadera