fredag 17 april 2009

Lite skrivet Mycket gjort

Idag har jag hunnit med att färga håret och klippa mig (igen). Nu är jag mer blond och än mer kortklippt. Jag har även hunnit med att jobba benen av mig uppe på Lugnets Äventyr.

Benen var helt döda när jag och Magnus Darvell var ute och rullade runt på Jungfruberget och Bergsstigen. De vaknade lite när vi brummade runt Varpan men mer än så var det inte. För när jag gick i trappan efter jag och Maria hade handlat lite inför helgens utflykt. Ja då var benen helt släggade igen. Eller igensläggade...

Jag har även hunnit med att tvätta min cykel och servat frihjulet på mitt Mavic SLR hjul. Detta var andra gången sen jag fick cykeln...

Nu har vi packat och jag har passat på att raka benen medans Maria har lagat pastasallad. Så nu verkar det som att vi är klara för att ge oss iväg i morgon. Då vi givetvis styr kosan mot Mjölby och premiären i XC-cupen.

För er som vill hänga med i dubbelhelgen något sånär live, eller pre-live som det stod på Eurosport för ett tag sedan (och kanske fortfarande?). Så knappar ni säkrast in min bloggadress. Jag har nämligen datorn och mobila bredbandet med mig. Så rapporter från tävlingarna lovar jag er efter att jag har gått i mål. Både från elit och de andra klasserna som jag kan hålla koll på.

På återseende i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar