tisdag 5 maj 2009

Maria dödar mig snart

... Jag måste sluta jobba någon gång. Idag har jag haft en sådär fin heldag igen, och då menar jag hel-dag. Blev nyss klar. Vilket inte är poppis här hemma. Och inte blir jag snabb av det heller. Men så har ryggen varit riktigt sur hela dagen också. Jag hoppas att det är för att massagen och rätningen av ryggen igår har gjort resultat åt det bättre.

Min stackars älskling har i alla fall fått sitt barn idag. Kartongen från Ghost anlände idag och Maria var åter igen som ett barn på hjulafton. Och jag kan förstå henne, cykeln var riktigt läcker. Vit och glänsande guld/brons-färgad.

I morgon ska jag jobba kväll till halv 10-10 och mellan det så är det träningstävling. Så då ser jag inte min ängel någonting. Jag hoppas att cykeln och faktumet att jag älskar henne gör att jag kan sova i sängen i morgon och inte på soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar