onsdag 24 juni 2009

Valpen bjuder

Sitter nu hos Mattias "Valpen" Nilsson och blir bjuden på både lasagne, brownies och kaffe. Han kan laga smaskig mat, top notch. Nu är vi laddade och klara för att åka till slussen. Där ska andra delen av Team Kalas utmanas på Äventyrs Golf. Om ni läser på Teamets blogg kan ni se att Darvell har tjuvtränat inför kvällen. Vi får se om det hjälper.

Idag vilar jag från träning. Igår var jag ute i 4timmar och körde snabbdistans. Magnus var med som draghjälp efter jag kört en timme. Han på cross och jag på MTB. Vi låg sida vid sida hela passet. Vilket var bra då jag blev tvingad att ta i lite extra. 30km/h i snitt på grus/asfalt kom jag ihåg att det blev. Men hur långt vi körde får ni räkna ut. Gött var det i alla fall. Sol och trevligt sällskap i hög fart. Precis som det ska vara.

Nu ska jag ha roligt och försöka koppla av från jobbet, som den senaste veckan tagit hårt på min kropp och mitt huvud. Mer om det en annan gång. Nu kopplar jag av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar