fredag 9 oktober 2009

Fint väder = sjuk?

Nu är jag lite förkyld igen och det är fint väder. Maria, klok som hon är, hävdar att jag aldrig blev frisk sen förra förkylningen. Vilket kan stämma då den var ganska kraftig, nästan i närhet av en influensa. Så kan det vara.

Maria är förresten ledig idag och passar också på att vara lite hängig och småsjuk. Det var meningen att vi skulle åka till Stockholm idag och hälsa på en av Marias bästa kompisar som fyller 25. Hon hade sett fram mot detta men orkar inte riktigt med en fest när hon är sjuk. Så vi stannar hemma. Som om det inte skulle vara nog så utnyttjade jag hockeyläget på ett fel sätt och sårade min lilla ängel så nu måste jag verkligen gottgöra henne.

Förlåt ängeln, nu ska vi ha en underbar dag i solskenet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar