tisdag 20 oktober 2009

Trötta ben

Idag har jag tränat med Darvell. Först Vibes sedan skulle vi ut på distans. Jag skyller på att det var dimmigt som tusan och att mina kanttrådshjul går tungt. För jag fick ta i för kung och fosterland bara för att rulla lika snabbt som Darvell utför idag. Mysko. Vi skulle köra över Ryggen och sedan runt Runn. Men jag gav mig så fort vi kom till Ryggen och den gamla delen av Gävlevägen. Där tog jag nya Gävlevägen hem till Falun igen, in i dimman.

Imorgon kl 17.00 hoppas jag dock på nya ben. För då ska det köras crossträningstävling på den nya banan. Jepp! givetvis måste vi följa traditionen att ändra på banan i sista minuten. Klicka här för mer info.

För att göra mitt träningspass än mer trivsamt såg vägen ut såhär några gånger, det smakade gott i mina klena ben.

Hej då Magnus. Jag är klen och rullar hem.

Inte bara klen utan smutsig också.

Jag gick bokstavligen in i dimman på väg hem.

Det blev en del foton på vägen hem, dimma är ju trots allt lite vackert. Även om prestationsmässig dimma kan vara lite jobbig att handskas med.

Vet inte varför jag fastnade för denna bilden. Vet ni?

Jo då vackert.

Det var dimma även på Lugnet idag. Vackert. Ja faktiskt.

Avslutar med en bild på den nya sandlådan. Vackert på ett helt annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar