fredag 2 oktober 2009

Jag har sagt upp mig

... från praktiken. Inget roligt beslut, men ändå ett nyttigt beslut för att jag någon gång ska må lite bättre. Som ni kanske märkt de senaste dagarna har jag varit lite sporadisk med inlägg och utlägg. Och det är just pga att det varit jäkligt motigt och negativt den senaste veckan.

Jag letar nu nya jobb i hopp om att få in lite pengar till kassan. Jag kör lite timme på Lugnets Äventyr men det är inte mycket. Så har ni något tips där ute om någon som behöver lite extrahjälp så får ni gärna tipsa mig.

Nästa inlägg kommer när jag är lite mer normal. Alltså glad och positiv.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det inte fungerade med praktiken. Men det ordnar alltid upp sig för eller senare. Det är bara att gå igenom alla jobbsiter så hittar du säkert något roligt som passar. Du har ju drivet så med ett vällformullerat CV så har du snart jobb igen.

    SvaraRadera