tisdag 13 oktober 2009

Tisdagar...

De är tamigtusan värst.

Det är i och för sig ganska fint väder ute idag, men jag vet inte riktigt om jag vågar mig ut för att testa om förkylningen är borta. Jag känner mig alldeles för trött och hängig för att vara frisk. Men övriga förkylningssymptom är borta. Sååå det kanske är bäst att vänta till i morgon. Då går CTT på Lugnet klockan 17.00, skillnaden från förra gången är att vi startar direkt vid 17. Vill man värma upp innan får man komma tidigare och snurra runt med mig. Jag är där runt 16.40-45.

Ni insatta har säkert inte missat att "storcyklisten" Frank Vandenbroucke har avlidit vid 34 års ålder. Om ni har missat det och vill läsa mer, så klickra in er på Cykelnytt.se. Varför jag tar upp det är att hela Ridley-kontoret var ute på sorg i fredags. De visste lite tidigare.

Det de missade att informera om var dock att min Cross är lite försenad. Så ingen Ridley till helgen. Den är "på väg" som det så fint heter, så vi får väl se när den landar i Falun. Tur i oturen är att jag inte fått min Casati såld ännu, båda köparna fick pengabrist. Så jag kan i alla fall köra Casatin i helgen. Frågan är bara om jag ska ta och prioritera jobb på lördag istället för cx-tävling. Pengar är bra att ha. Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jobba. Man blir så jävla stum av att tävla..

    SvaraRadera
  2. ...och sen så får du ju jobba med mig, bara det är ju värt att stå över tävlandet!

    SvaraRadera
  3. Klart du ska rejsa!

    SvaraRadera
  4. Adam Vs. Tävla...
    Hmmm det var svårt

    SvaraRadera