fredag 14 augusti 2009

All work and No play makes Oscar go...

... Crazy?

Gårdagen började bra med distans och arbete om vart annat. Bland annat jobbade jag och Robert Österling med ett par övningar som Katrin (jobbarkompis) hade tagit fram. Min runda blev ut till Varpan, sedan lite jobb. Efter det drog jag ett varv runt Runn och tillbaka till Varpangården för mer jobb. Och efter det så åkte jag hemåt.

Väl hemma tog jag en snabbdusch och var sedan tillbaka på jobbet, fast då uppe på Lugnet. Tyvärr verkar det inte som att jag får ut något speciellt för allt mitt slit och övertid på Äventyret. Mer om detta när allt är klart.

Idag jobbade jag med Robban och Katrin ute vid Varpan, då vi körde de nya övningarna på en grupp från Hälsinggårdsskolan. Vi hade sjukt kul allihopa och det var mycket lyckat. Dessutom så fick vi bara solsken hela dagen, något som var mycket efterlängtat.

Resten av denna dagen kommer jag att göra de sista förberedelserna på cykeln inför Cykelvasan och i morgon åker jag, Maria och Robban upp till Sälen. Jag har alltså två personer i mitt serviceteam. Helt suveränt bra. Nu ska bara jag och cykeln bli lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar