tisdag 18 augusti 2009

Något att komma med

Ja vad ska jag komma med idag då?

hmmm...

Jo! Min tjänst hos Lugnets Äventyr som Koordinator upphör i månadsskiftet. Inget kul alls. Trodde att jag i alla fall minst skulle få vara kvar alla 6månader på provanställningen. Men tydligen vill företaget gå i en annan riktning och tjänsten jag har skall utvecklas mer. Jag hade inte erfarenheten och blev således av med tjänsten. Lite tråkigt när jag lagt ned så pass mycket jobb och uppoffring från Maria och cyklingen.

Men så kan det vara. Nu är jag på jakt efter ett nytt jobb i alla fall. Har ni något på lut så är det bara att tipsa.

3 kommentarer:

  1. Riktigt tråkigt och dålig stil! Men mycket ska man vara med om :) Det löser sig.

    SvaraRadera
  2. Ja tråkigt är det alltid. Men jag förstår att de vill utveckla sig och jag hyser inga aggressioner mot detta. Det är deras beslut och jag står faktiskt kvar som timanställd på äventyren. Precis som alla andra grymma bloggare, cyklister och skidåkare ;)

    SvaraRadera
  3. Japp okej. Ja det är ju sant :)

    SvaraRadera