söndag 2 augusti 2009

Bilder Kringelloppet

Här kommer då några få bilder som jag lyckades få till idag vid sidan av tävlingen.

Såhär kul är det att inte få tävla.

Wengelin drar täten. Det var för övrigt CRT
som tog på sig dragjobbet i klungan idag.
Men så var de 3 mot 1 också, så de hade inget val.

Micke drar Ludvigsson.

Jesper sladdar lite efter duon ovan.

Pallen för dagen.

Och anledningen till att jag inte kom till start var att jag inte förberedde resan ordentligt. Gårdagens skrivna vägbeskrivning var klockren och jag behövde aldrig kolla på kartan som jag skrivit ut. Så jag gick på den skrivna idag. Vilken var lite svag och jag plus tre till hamnade fel. Jag och Teambossen blev väldigt förvirrade och i stressen tänkte vi inte så klart. Det var 3 år sedan jag var på tävlingsplatsen och jag känner heller inte till Södertälje så bra.

Av en slump när jag var tvungen till att tanka så åkte vi helt plötsligt förbi en liten vissen skylt. Men då hade starten redan gått och jag kom 15min för sent. Det tog mig 1timme och 45minuter att hitta rätt. "Kommissarie Lasse" höll med att det inte var så tydlig information och skyltning. Dock så var arrangörerna väldigt snälla och betalade tillbaka anmälningsavgiften. Tack Södertälje CK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar