fredag 28 augusti 2009

Zzzzz

Att man kan sova så länge. Och att man kan bli så trött och seg av att sova så länge. Det förvånar mig.

Jag gick till sängs vid 11 i går kväll och vaknade inte förrän klockan 9. Det var länge sedan jag sov så här länge, men det kanske behövdes?

Vanligtvis går jag och lägger mig vid 11 om jag har tur. Det händer att jag ramlar i säng runt 12 ganska ofta. Och då går jag upp till jobbet vid 7 på morgonen som senast. Ibland har det hänt att jag gått upp klockan 6 när jag gått till bädds klockan 12. Det har inte varit några problem. Några koppar kaffe och full fart på jobbet sen är man uppe i 110% igen.

Men nu när jag inte har något jobb att oroa mig om så verkar det som att proppen har gått ur. Jag är sjukt seg och trött om dagarna. Men så har jag inget att stressa upp mig för heller. Mitt största bekymmer idag är att jag har planerat att rulla minst 1 timme innan lunch och min klipptid klockan 13.45 hos 90 grader. Det ser ut att bli tight för det regnar ute och jag vill inte smutsa ned min nytvättade hoj...

"Det är mycket nu"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar