söndag 30 augusti 2009

Orka!?

Jamenvatusan! är inte nedanstående rapport en av de längsta jag skrivit?
Nu har jag 3st frågor till er som läser här jag jag vill jätte gärna att ni svarar på dem.

1. Orkar ni läsa mina långa rapporter?
2. Gillar ni mina långa rapporter?
3. Ska jag skriva kortare rapporter men fler inlägg?

Vill ni utvärdera Ja/Nej svar så läser jag gärna de utvärderingarna, annars räcker Ja/Nej långt.
De 10 första av er kommenterar får en valfri energikaka ur mitt Powerbarförråd.

5 kommentarer:

  1. 1. ja, måste väl skriva så med tanke på min blogg :)
    2. ibland, som efter tävlingar och så men inte lika kul när det är vardag
    3. lite blandat är bäst.

    SvaraRadera
  2. 1. Yes, om det är tävlingsrapporter
    2. Yes, framför allt från tävlingar
    3. Gott och blandat är alltid bra

    SvaraRadera
  3. 1. Ja, hellre få långa än fem korta om dagen som inte handlar om något.
    2. Japp, jag läser ju hellst cykelrelaterade ämnen, kan låta lite tråkigt vill jag lära känna dig mer privat gör jag det hellre med hjälp av en rejäl fylla tillsammans.
    3. Att skriva när man har något nytt att komma med är väl en bra idé. Att dra till med ett monterinlägg för att man inte skrivit något på länge är ju lite meningslöst om det inte handlar om annat än dåligt samvete.

    SvaraRadera
  4. Instämmer helt med Fredrics inlägg!

    Tack för en bra blogg, även om jag sällan kommenterar :)

    /M

    SvaraRadera
  5. Tack för era svar. Hugg tag i mig på en tävling så får ni var sin energikaka! Vill ni ha en speciell sort så mailar ni mig och så kan vi komma överens om sort och leverans.

    SvaraRadera