måndag 24 maj 2010

Det viktigaste av allt

Efter en hård tävling (eller träning) är det viktigt att rulla ur ordentligt, och helst köra ett till rullpass dagen efter. Eller som jag gjorde igår kväll då jag tog ett rullpass med min skatt.

Vi gillar att cykla tillsammans lugnt och ledigt och bara vara, speciellt när det är så vackert ute som det är nu:


Jag och mitt hjärta bland vatten och underbara sommardofter.

Vi har då ingen spångest vi inte.

Jenny har full kontroll och fokus.

Spegel, spegel på ansiktet där. Säg mig vem som vackrast i världen är. Svaret var och är så klart Jenny Carlstrand.

Som sagt hon är vacker och har ett väldigt vackert leende.

På väg in i Falun igen. Ser ni var vi är?

En slemmig typ.

Lätt översvämning var det här (det brukar inte vara något vatten alls här vanligtvis).

Ett självporträtt. Men tittar ni riktigt noga kan ni även se Jenny i mina grymma Pilotglasögon från Haga Eyewear.

Efter alla självporträtt tröttnade Jenny och tog kameran ifrån mig och tog kort på något mycket bättre....

Sista kortet för dagen, då jag passade på att leka ur mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar