fredag 28 maj 2010

Glömde nästan

Jo det är jag helt i svart som sitter med händerna på reglaget... Foto: Henrik Öijer

Jag tränade lite idag också. Var uppe på Ingarvet och sprätte lite med min cross och drog hem lite spurter. Så många att jag nog vann skulle jag tro. Det var rätt gött att fläska på med 50-klingan och få lite högfartsspurter under bältet.

Robban levererade en hel del långa och hårda förningar under de 10 spurter vi körde så jag fick lida lite mellan spurterna också. En gång var jag så sur efter spurten att jag såg suddig och då körde Robban på extra mycket. Benen stod rätt ut på mig efter det.

För att inte tala om sista spurten då vi gick runt ganska hårt runt hela varvet och Robban drog sedan igång en långrökare. Som ställde mig helt och hållet. Men jag bet styrlinda och mosade mig ikapp och förbi i hög fart. Spurten i Borlänge Tour kom tillbaka i minnet efter den. Oj vad groggy jag blev. Helt underbart!

Tack alla som var där och höjde stämningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar