onsdag 5 maj 2010

Jag har grus i ögonen


Efter en lång dag på Velodromen så är jag äntligen hemma och kan konstatera att trots två chokladkakor så blev det ingen träning. Jag lägger dem på buffringskontot till i morgon istället. Då väntar först TTT@9 och Velodromuppvisning@18. Inte så optimalt kanske, men det är det jag väljer att göra efter 10 timmars "umgänge" med ett cementgolv. Att det sedan tog en och en halv timme att komma hem från jobbet också gjorde ju inte träningssaken bättre.

Det som gjorde det bättre och det hela värt var att jag kunde hämta ut ett stort paket från Shimano till mig (mer om det senare). Och även att jag kunde få lite massage på ben och rygg inne på Vibes tillsammans med mitt Hjärta. Som förresten blev erbjuden jobb igår och gjorde sin första dag idag. Jag är så glad och stolt över min flickvän och passar på att spendera kvällen med henne. Den lilla tid vi har kvar i vaket tillstånd i alla fall. Båda har rätt mycket "grus" i ögonen efter en lång och händelserik dag på vardera jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar