måndag 17 maj 2010

Slakk dag

Det har varit rätt fint väder idag, så det passade sig bra att det inte var så mycket att göra på jobbet. Då kunde jag spendera min tid ute i solen från tre. Först så tog jag en fika med Jenny och Tessan. Sedan bestämde vi oss för att ta en picknick i Kålgårn till kvällen.

Sagt och gjort så inhandlade vi grillad kyckling och sallad. För att sedan bege oss till Kålgårn och mysa lite. När vi cyklade dit så ringde Christian och undrade om vi inte ville gå lite Slakkline med honom och Annelie i just Kålgårn. Så det blev en Slakk avslutning på kvällen. Och det är minst sagt beroendeframkallande att gå på linan. Som är mer av ett elastiskt platt band. Men skoj är det ta mig tusan.

Dock såg jag lite Gay ut i början innan jag hittade stilen...

Mysigt väder och härlig atmosfär.

CT visar hur det ska gå till.

Hjärtat imponerar.

Hon gör det snyggt och är snygg samtidigt, dubbelt upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar