måndag 23 november 2009

Kompisar, kompisar, kompisar...

Det är det enda som räknas i bloggsvängen, för det genererar besök. Därför blev jag extra glad när jag surfade in på Tom Wieselblads blogg idag. Om ni gör som jag så kolla lite extra i hans blogglista så fattar ni varför jag blev glad. Tack Tom!

Sedan hamnade jag på Öijer sida och såg att jag kom i toppen på hans kompislista, härligt. Först tvåa på kompistoppen hos Micke "Ormen" Salomonsson och sen en första plats hos Öijer. Näst finas och näst störst i cykelsverige alltså. Betyder det att jag också ska visa en kompistopp för min sida?

Två andra som är allas kompis är ju radarparet Vacchi och Adamsson. De har ingen vidare länk till mig på deras Cykelsnack, men det gör inget. För det är ingen sådan sida, mer en sida för alla som har cykelhjärtat på rätt ställe. Kolla in deras sida för att se en lång och fin film från Cykelmässan som gick i helgen. Där förövrigt Micke Bolmstam hamnar på första klippet, precis som han hamnade först i min rapport från mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar