onsdag 11 november 2009

Hemligheter

Idag har jag haft lite hemligheter för mig. Mest för Maria. Vi har idag varit ihop i 4år så det blir lite firande av det här hemma i kväll. Bara min ängel och jag. Mysigt.

I övrigt gör jag mest inget så det är svårt att skriva något här på bloggen. I morgon och fram till söndag blir jag i alla fall upptagen på jobb. Först åt Lugnets Äventyr torsdag-fredag och sedan som speaker lördag-söndag i Borås och Alingsås. Ska bli mücket skoj måste jag säga. Hela fina bilen ska packas med siklister också. Mycket roligt det med. Då får bettan visa vad hon går för med massa hojar på taket och tunga passagerare.

Vilan går annars bra och magen har blivit mycket bättre nu. Totalvila och lättsmält mat var bra medicin. Så jag kanske kan aktivera mig lite i morgon på lite Power Plate.

När vill ni se mitt träningsschema?

2 kommentarer:

  1. Grattis till 4års firandet, Själv firar man 11 år nu på fredag den 13. Det var en fredag när jag träffade Eva också scary...;o)

    SvaraRadera
  2. Tackar!
    Oj då, roligt att det var fredagen den 13 och nu åter så, det är ju ett speciellt datum. Grattis till er båda.

    SvaraRadera