torsdag 19 november 2009

Zzzzz

Just i dag är jag trött, just i dag sitter jag i soffan...

Var uppe och jobbade till 20 över 12 igår och kom inte i säng förrän klockan 1. Vi tog hand om ett glatt försäkringsgäng igår och det var full fart i kåtorna. Det tog lite på krafterna. Vaknade som en zombie klockan halv 10 av ett sms på mobilen. Tänkte först gå till Vibes och träna lite men jag hamnade i soffan med en kopp té och lite frallor som blev över igår. Nu sitter jag fast.

Jag ska jobba idag igen vid 17 så jag kommer i alla fall att behöva släpa mig upp ur soffan någon gång.

Just det. Min domänadress www.oscarekstam.com fungerar inte för tillfället. Men som tur är så ligger bloggen på blogger.com och de flesta av er kommer in just på den adressen. Men om vissa bilder strular och om ni har vänner som klagar på att de inte kommer in här på den finaste bloggen som finns. Så vet ni varför. Det är fixat snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar