torsdag 12 november 2009

Hittills


Nu har jag hunnit med att leka lite på Vibes med bröderna kanel. Det var kul. Men det som är lite mysko är att magen har börjat göra uppror igen. Igår kändes det helt normalt. Kanske så förstörde min överraskningsmiddag balansen i magen?

Maria hade kvällsmöte igår och jag passade på att köpa röda rosor och laga middag som överraskning tills hon kom hem. Middagen bestod av lite kött och potatisgratin med en fräsch ruccolasallad. Som avslutning blev det friska frukter m. hallonvinäger och vaniljglass. Det kanske var för mycket för magen? Jag hade nämligen svårt att somna sedan på kvällen. Och när jag vaknade upp idag vid 8 var jag ganska yrvaken och mådde lätt illa. Frukosten gick inte ned och illamåendet har fortsatt. Lite tråkigt.

Börderna kanel ville att jag skulle följa med dem ut på en cykeltur till Sågmyra. Mange ville ha med mig så att det inte skulle bli något trissande. Jag fick dock avböja då besöket på Vibes redan darit ut på tiden pga Nilssons gosedjursincident.

Nu kanske ni tror att jag ju har hela dagen på mig, men så är det inte. Det ska monteras takräcken på bilen inför helgen idag och så har jag jobb att passa klockan 15.00 uppe på Lugnets Äventyr. Det är mycket nu.

4 kommentarer:

  1. Konstigt. Fräsch. hahaha http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article516043.ece

    SvaraRadera
  2. Tack stek, du var fin idag =D

    Marx; Tur att det var hemköps Ruccola. Men man vet aldrig.

    SvaraRadera
  3. Nej precis, Det är ju inne att byta förpackning i livsmedelskretsen.

    SvaraRadera